Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson 308 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Soofster 27-09-2022

Oefening baart kunst

Geschreven voor: Dyson 308

De Dyson Airstyler sprak me al lang aan en nu mocht ik hem eindelijk zelf eens uittesten! Een hele ervaring die wat oefening vergt. Met alle opzetstukken moet je als het ware leren werken. Sommige gaan super makkelijk, andere moet je dat uitproberen. Maar na een tijdje ligt het toestel heel makkelijk in de hand. Zelf had ik de hoogste verwachtingen van de krultools. Deze doen super goed hun werk, alleen heb ik nog niet ontdekt hoe de krullen ook daadwerkelijk in je haar blijven zitten. Het blijft een zoektocht. De overige tools voor glad en stijl haar werken heel vlot en makkelijk: gewoon even doorkammen en je haren liggen netjes in de plooi. De grote underdog van alle tools is voor mij de haardroger, deze heeft me het meest verrast. Jij werkt erg snel en precies, zonder teveel hitte. Echt een dikke aanrader!
Al bij al is het een heel fijn toestel met veel mogelijkheden. De twee grootste nadelen zijn de prijs en de oefenperiode die nodig is, maar die zijn erg subjectief.

Pluspunten

• Veel opties
  • Goeie haardroger

Minpunten

• Moeilijk
  • Krullen blijven niet

a************@h********** 26-09-2022

Ik kan mijn Dyson niet meer missen

Geschreven voor: Dyson 308

In het begin schrikt het aantal opzetstukken een beetje af, maar ze zijn stuk voor stuk erg handig eens je er mee weg bent. De opbergdoos is van goede kwaliteit, handig formaat ook.
Ik heb in het begin enkele tutorials bekeken online en ik vind het nu een onmisbaar product! Het gaat ook goed vooruit, je moet er gewoon een beetje feeling mee krijgen. De kwaliteit is top dus jaren plezier verzekerd.

Pluspunten

• kwaliteit
  • aantal verschillende opzetstukken
  • handige opbergdoos

Minpunten

• prijs

m*************@g******** 26-09-2022

Top kwaliteit!

Geschreven voor: Dyson 308

Ik gebruik mijn Dyson Airwrap Multistyler op lang, dun haar. Ik heb altijd moeite gehad om mijn haar in een mooie vorm te brengen. Na de eerste keer gebruik ontdekte ik wel dat het even wennen en uitzoeken is. Maar hoe ik nu een paar keer heb geoefend, merk ik dat het een geweldig product is. Het bespaart mijn tijd en moeite. Ik vind het leuk om ermee te "spelen" en verschillende looks mee te creëren. Ik heb nog nooit een toestel gehad waarmee ik zulke diverse kapsels mee kon creëren. Het is licht van gewicht, mooi van design en is van luxe kwaliteit. Geweldig hoe je de luchtstroom van richting kan veranderen en er wordt geen extreme hitte gebruikt. Dit bespaart mijn haar van latere repair behandelingen. Het wordt geleverd in een mooie, fijne kwaliteit hoes en met verschillende opzetstukken. Ik heb ze ondertussen bijna allemaal geprobeerd en ben heel tevreden. Top product, zeker het geld waard!

Pluspunten

• Gebruik
  • Functies

Minpunten

• Even zoeken

Derya-oguz 21-09-2022

Dyson airwrap

Geschreven voor: Dyson 308

Bij het uitpakken voel je al meteen hoe luxueus de airwrap aanvoelt. Alles zit netjes, veel opzetstukken en een hele mooie opbergdoos. Het is even uitzoeken hoe alles werkt, maar met het boekje erbij is dit snel ontdekt :). Dit is zoveeeeeeel makkelijker! Alles met 1 hand, geen gesukkel met fohnborstel en haardroger. Je kan er heel snel allerhande stijlen mee creëren én het houdt lang. Krullen zakken niet snel uit, stijl blijft mooi behouden! Ik ben benieuwd wat ik hier nog allemaal mee kan! Tot nu toe mega overtuigd…

Pluspunten

• Makkelijk
  • Luxueus

Minpunten

• Even uitzoeken hoe het werkt

S.vdv 21-09-2022

Dyson airwrap complete long

Geschreven voor: Dyson 308

Superblij met mijn dyson airwrap complete long in huis, heel lang getwijfelt om deze aan te kopen aangezien hij ook niet goedkoop is.
Ik gebruik hem dagelijks om mijn haren te drogen mijn haar blijft mooi plat liggen, met de stijltang doorgaan hoeft daarom niet altijd meer. Om uit te zoeken hoe juist alle stukken werken gebruik ik youtube & facebook de airwrap groepjes.
Voor lang haar raad ik wel aan om een verstevigende mousse te gebruiken om te krullen anders zakken ze iets sneller uit. Ik ben er wel heel blij mee superleuk ontwerp het ligt goed in de hand ik kijk er naar uit om nog meer mooie kapsels te creeeren.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Minder schadelijk voor het haar
  • 1 toestel om meerdere stijlten te creeeren

stephaniel88 21-09-2022

Erg fijne styler!

Geschreven voor: Dyson 308

Ik heb zeer stijl en fijn haar dat moeilijk te stylen is. Het voordeel is dat mijn haar nooit pluizig is en dat ik nooit een stijltang nodig heb. Het nadeel is dat mijn haar geen krullen houd en geen volume heeft.

De Dyson Airwrap komt in een heel mooie met leer beklede doos. De Airwrap en alle accessoires passen er mooi in en dit is een doos die je perfect ergens in het zicht kan zetten. Het apparaat voelt stevig maar niet te zwaar aan en alle knopjes wijzen zichzelf uit, je hebt geen handleiding nodig om hiermee aan de slag te gaan. Alle opzetstukken lijken erg kwalitatief te zijn en zijn gemakkelijk op de Airwrap te plaatsen en weer los te koppelen.

Met de borstel opzetstukken lukt het mij vlot om mijn haar snel te drogen, ik heb de indruk dat dit toch wel aanzienlijk sneller gaat dan wanneer ik met een gewone haardroger aan de slag ga. Waar ik vooral nieuwsgierig naar was met mijn fijn en stijl haar waren de opzetstukken om te krullen. Ter voorbereiding heb ik styling mousse in mijn haar gedaan en ik heb achteraf haarspray gebruikt. Het is even zoeken hoe je dit opzetstuk het beste gebruikt maar ik was er vrij snel mee weg. Ik vind het gemakkelijker werken dan een krultang en doordat het droogt en krult tegelijkertijd bespaar je veel tijd.

De eerste dag heb ik een krul/golf in mijn haar en vanaf de dag erna heb ik beach waves in mijn haar. Wat voor mijn moeilijk te krullen haar al een hele prestatie is.

Ik ben super blij met de Dyson Airwrap, ik kan hier geen klassieke krullen mee maken (maar dat lukt met een gewone krultang ook niet bij mij) maar krijg wel heel mooi golvend haar met veel meer volume.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Luider dan verwacht

Vanessa Duerinckx 20-09-2022

Blown away!

Geschreven voor: Dyson 308

Je Dyson wordt geleverd in een heel stijlvolle doos.
Elk accessoire apart verpakt. Ordelijk en makkelijk weg te bergen na gebruik.
Hij ligt makkelijk in de hand, je kan de accessoires met 1 klik veranderen en ze hanteren is kinderspel.
Om krullen te maken worden de haren opgezogen en na enkele seconden heb je mooie krullen.
Enkel de richting kiezen naar waar je wil krullen. Het föhnen met de borstel is echt kappersniveau.
Mijn dochter van 14 is ook fan.
Om jullie maar te zeggen dat het echt enorm makkelijk is om je haren in model te leggen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooi design